WO-I. De oorlog verplaatst zich van het land naar de lucht. Zangeres Lila Schmidt treedt op voor de geallieerden maar is tevens een spionne voor de Duitsers. Ze krijgt de opdracht om met een majoor aan te pappen die een belangrijke rol speelt in de luchtmacht. Ze is erg succesvol maar zijn superieuren hebben door dat er een spion is, al weten ze niet dat zij het is. Bovendien raakt ze emotioneel bij de zaak betrokken.
Nee, helaas is Darling Lili nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
Directing | Blake Edwards | Director |
Costume & Make-Up | Donald Brooks | Costume Design |
Writing | William Peter Blatty | Writer |
Writing | Blake Edwards | Writer |
Camera | Russell Harlan | Director of Photography |
Production | John R. Coonan | Production Manager |
Camera | Guy Tabary | Aerial Camera |
Directing | Mickey McCardle | Assistant Director |
Costume & Make-Up | Allan Snyder | Makeup Artist |
Costume & Make-Up | Lorraine Roberson | Hairstylist |
Production | Curtis Mick | Unit Production Manager |
Directing | Dick Crockett | Second Unit Director |
Production | Jack McEdward | Unit Production Manager |
Production | Howard Roessel | Unit Production Manager |
Costume & Make-Up | Lynn F. Reynolds | Makeup Artist |
Costume & Make-Up | Willard Buell | Makeup Artist |
Production | Fred Lemoine | Unit Production Manager |
Crew | Hermes Pan | Choreographer |
Directing | Hermes Pan | Stage Director |
Sound | John R. Carter | Sound Recordist |
Directing | Ariel Levy | First Assistant Director |
Production | Blake Edwards | Producer |
Production | Ken Wales | Associate Producer |
Production | Owen Crump | Executive Producer |
Editing | Peter Zinner | Editor |
Art | Jack Stevens | Set Decoration |
Costume & Make-Up | Jack Bear | Costume Design |
Art | Fernando Carrere | Production Design |
Art | Reg Allen | Set Decoration |
Sound | Henry Mancini | Original Music Composer |