WO-I. De oorlog verplaatst zich van het land naar de lucht. Zangeres Lila Schmidt treedt op voor de geallieerden maar is tevens een spionne voor de Duitsers. Ze krijgt de opdracht om met een majoor aan te pappen die een belangrijke rol speelt in de luchtmacht. Ze is erg succesvol maar zijn superieuren hebben door dat er een spion is, al weten ze niet dat zij het is. Bovendien raakt ze emotioneel bij de zaak betrokken.
Nee, helaas is Darling Lili nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
| Directing | Blake Edwards | Director |
| Costume & Make-Up | Donald Brooks | Costume Design |
| Writing | Blake Edwards | Writer |
| Writing | William Peter Blatty | Writer |
| Camera | Russell Harlan | Director of Photography |
| Production | Howard Roessel | Unit Production Manager |
| Directing | Dick Crockett | Second Unit Director |
| Camera | Guy Tabary | Aerial Camera |
| Costume & Make-Up | Willard Buell | Makeup Artist |
| Production | John R. Coonan | Production Manager |
| Production | Curtis Mick | Unit Production Manager |
| Production | Fred Lemoine | Unit Production Manager |
| Production | Jack McEdward | Unit Production Manager |
| Costume & Make-Up | Lynn F. Reynolds | Makeup Artist |
| Costume & Make-Up | Allan Snyder | Makeup Artist |
| Directing | Mickey McCardle | Assistant Director |
| Costume & Make-Up | Lorraine Roberson | Hairstylist |
| Directing | Hermes Pan | Stage Director |
| Crew | Hermes Pan | Choreographer |
| Sound | John R. Carter | Sound Recordist |
| Directing | Ariel Levy | First Assistant Director |
| Editing | Peter Zinner | Editor |
| Art | Reg Allen | Set Decoration |
| Production | Blake Edwards | Producer |
| Art | Jack Stevens | Set Decoration |
| Production | Owen Crump | Executive Producer |
| Costume & Make-Up | Jack Bear | Costume Design |
| Production | Ken Wales | Associate Producer |
| Art | Fernando Carrere | Production Design |
| Sound | Henry Mancini | Original Music Composer |