Bruce Keene werkt op de reclameafdeling van Beyers and Company, dat onder meer cornflakes produceert. Zijn zware drankgebruik werkt hem echter tegen in zijn baan. Hij en zijn verloofde, Penny Wilton, die ook op de reclameafdeling werkt, denken dat de verkoop van Beyers cornflakes een boost kan krijgen als Keene een reeks pictogrammen tekent die gedurende 30 weken op de cornflakesdozen moeten worden gedrukt. Klanten die alle 30 pictogrammen oplossen, komen in aanmerking om te strijden voor een prijs van $100.000. Willy Beyers, de president van het bedrijf, stemt in met het concept en de wedstrijd wordt gelanceerd.
Nee, helaas is Everybody's Doing It nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
| Writing | J. Robert Bren | Screenplay |
| Editing | Ted Cheesman | Editor |
| Costume & Make-Up | Renié | Costume Design |
| Writing | Harry Segall | Screenplay |
| Art | Van Nest Polglase | Art Direction |
| Production | William Sistrom | Producer |
| Writing | George Beck | Story |
| Directing | Christy Cabanne | Director |
| Writing | Edmund Joseph | Screenplay |
| Camera | Nicholas Musuraca | Director of Photography |
| Camera | Paul Vogel | Director of Photography |