Een nieuwsreporter en zijn cameraman worden gegijzeld op een boot in de haven van Charleston, waar ze aanwezig zijn om verslag te doen van een staking. De eis van de kidnappers is dat alle nucleaire ontstekers in en rondom Charleston worden ingeleverd, zodat ze deze op zee kunnen laten ontploffen. Ze dreigen met het laten ontploffen van een atoombom als de eis niet wordt ingewilligd.
Nee, helaas is Special Bulletin nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
| Editing | Arden Rynew | Editor |
| Art | Robb Wilson King | Production Design |
| Writing | Marshall Herskovitz | Story |
| Production | Marshall Herskovitz | Producer |
| Directing | Edward Zwick | Director |
| Writing | Edward Zwick | Story |
| Production | Edward Zwick | Producer |
| Writing | Marshall Herskovitz | Teleplay |
| Sound | Jerry Clemans | Sound Re-Recording Mixer |
| Production | Don Ohlmeyer | Executive Producer |
| Crew | Jeff Ramsey | Stunt Coordinator |
| Crew | Jerry Wills | Stunts |
| Crew | Chuck Waters | Stunts |
| Crew | Eurlyne Epper | Stunts |
| Costume & Make-Up | Ken Horn | Makeup Artist |
| Crew | Terry Leonard | Stunts |
| Art | Gayle Simon | Set Decoration |
| Production | Lynn D. Baltimore | Associate Producer |
| Production | Mary Goldberg | Casting |
| Production | John W. Rogers | Production Manager |
| Crew | Ferdinand Jay Smith | Additional Music |
| Directing | Robin J. Stern | Script Supervisor |
| Sound | Eric Levinson | Sound Re-Recording Mixer |
| Production | David Rubin | Casting Associate |
| Camera | Hank Geving | Camera Operator |
| Lighting | Carl Gibson | Lighting Director |
| Sound | Larry Stephens | Sound Mixer |
| Lighting | James Jansen | Gaffer |
| Camera | Daniel Jiménez | Key Grip |
| Art | Tom Shaw Jr. | Property Master |
| Art | David Q. Quick | Assistant Property Master |
| Visual Effects | Bill Feightner | Visual Effects |
| Sound | Philip F. Falcone | Sound Mixer |
| Lighting | Bill Johnson | Gaffer |
| Editing | Bill Breshears | Assistant Editor |