De vlotte babbelaar Ronnie Mason leeft van de erfenissen van de door hem gedode eenzame vrouwen. Tijdens zijn vlucht doet Mason zich voor als gehandicapte oorlogsveteraan en neemt Los Angeles als toevluchtsoord. Daar zijn de rijke Hilda en haar jongere zus Anne Fenchurch zijn nieuwe slachtoffers. Hilda komt achter Mason's plannen, maar is ze op tijd om het leven van haar jongere zus Anne te redden?
Nee, helaas is Danger Signal nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
| Directing | Robert Florey | Director |
| Editing | Frank Magee | Editor |
| Production | William Jacobs | Producer |
| Production | Jack L. Warner | Executive Producer |
| Sound | Adolph Deutsch | Original Music Composer |
| Camera | James Wong Howe | Director of Photography |
| Art | Stanley Fleischer | Art Direction |
| Costume & Make-Up | Milo Anderson | Costume Design |
| Art | Jack McConaghy | Set Decoration |
| Costume & Make-Up | Perc Westmore | Makeup Artist |
| Crew | Harry Barndollar | Special Effects |
| Directing | Elmer Decker | Assistant Director |
| Crew | Edwin B. DuPar | Special Effects |
| Art | Bertram Tuttle | Supervising Art Director |
| Sound | Gerald W. Alexander | Sound Re-Recording Mixer |
| Writing | Adele Comandini | Screenplay |
| Sound | Murray Cutter | Orchestrator |
| Writing | Phyllis Bottome | Novel |
| Sound | Leo F. Forbstein | Music Director |
| Writing | C. Graham Baker | Screenplay |
| Sound | Everett Alton Brown | Sound |
| Sound | Charles David Forrest | Music |
| Sound | Robert G. Wayne | Sound Re-Recording Mixer |
| Camera | Vernon Larson | Additional Camera |
| Crew | James Leicester | Editorial Staff |