Greenwich Village, 1953. Larry Lapinski vindt dat het tijd wordt om het ouderlijk nest te verlaten en verhuist naar Greenwich Village, een trendy wijk in New York. Larry droomt ervan om ooit steracteur te worden en vult zijn dagen met audities en om rond te komen maakt hij tijdens lunchtijd smoothies voor klanten in een kruidenierswinkeltje. Samen met zijn vriendin Sarah heeft hij een rustig leventje en geniet hij van zijn onafhankelijkheid. Hun relatie kent echter nogal wat ups en downs. Larry probeert de verhouding met zijn vriendin Sarah te onderhouden en verblijft regelmatig in lokale koffietenten samen met een aantal vrienden.
Nee, helaas is Next Stop, Greenwich Village nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
| Production | Anthony Ray | Producer |
| Costume & Make-Up | William A. Farley | Hairstylist |
| Costume & Make-Up | Robert Jiras | Makeup Artist |
| Production | Terence A. Donnelly | Unit Production Manager |
| Production | Anthony Ray | Production Manager |
| Directing | Terence A. Donnelly | Assistant Director |
| Directing | Jonathan Sanger | Second Assistant Director |
| Directing | Nancy Hopton | Script Supervisor |
| Art | Ralph M. Leo | Location Scout |
| Editing | Glenn Farr | Assistant Editor |
| Costume & Make-Up | Peggy Farrell | Wardrobe Master |
| Costume & Make-Up | Max Soloman | Wardrobe Master |
| Production | Sylvia Fay | Additional Casting |
| Directing | Paul Mazursky | Director |
| Writing | Paul Mazursky | Writer |
| Production | Paul Mazursky | Producer |
| Sound | Bill Conti | Music |
| Editing | Richard Halsey | Editor |
| Production | Juliet Taylor | Casting |
| Art | Philip Rosenberg | Production Design |
| Art | Edward Stewart | Set Decoration |
| Costume & Make-Up | Albert Wolsky | Costume Design |
| Camera | Arthur J. Ornitz | Director of Photography |