Ernest R. Ball wordt ontslagen bij het conservatorium in Cleveland en probeert vervolgens zijn muziek te verkopen aan een theatergezelschap. Daar valt zijn oog op Mary 'Irish' O'Neill, waarvan Ernest denkt dat ze een succesvolle zangeres is. Mary wordt ontslagen en trekt naar New York, met in haar kielzog Ernest. Ernest zingt een paar liedjes in een nachtclub en wordt opgemerkt door de lokale beroemdheid Lucille Lacey.
Nee, helaas is Irish Eyes Are Smiling nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
| Directing | Gregory Ratoff | Director |
| Costume & Make-Up | René Hubert | Costume Design |
| Writing | E.A. Ellington | Story |
| Sound | Roger Heman Sr. | Sound |
| Art | Joseph C. Wright | Art Direction |
| Art | Al Orenbach | Set Decoration |
| Crew | Fred Sersen | Special Effects |
| Editing | Richard Mueller | Colorist |
| Art | Lyle R. Wheeler | Art Direction |
| Sound | George Leverett | Sound |
| Art | Thomas Little | Set Decoration |
| Sound | Earle Hagen | Orchestrator |
| Crew | Charles Henderson | Additional Music |
| Editing | Natalie Kalmus | Colorist |
| Sound | Charles Henderson | Music Director |
| Sound | Herbert W. Spencer | Orchestrator |
| Sound | Alfred Newman | Music Director |
| Sound | Maurice De Packh | Orchestrator |
| Sound | Al Fisher | Other |
| Crew | David Raksin | Additional Music |
| Directing | Ad Schaumer | Assistant Director |
| Sound | Mack Gordon | Music Consultant |
| Writing | John Tucker Battle | Screenplay |
| Production | Damon Runyon | Producer |
| Writing | Earl Baldwin | Screenplay |
| Sound | Cyril J. Mockridge | Original Music Composer |
| Sound | Alfred Newman | Original Music Composer |
| Camera | Harry Jackson | Director of Photography |
| Camera | James S. Hodgson | Director of Photography |
| Editing | Harmon Jones | Editor |
| Crew | Hermes Pan | Choreographer |