Zakenman Antonio heeft een affaire met Raquel, die wil dat hij van zijn vrouw Elena gaat scheiden. Als jubileumcadeau koopt hij voor Elena een standbeeld - de titulaire Knielende Godin - waarop, buiten zijn medeweten, Raquel als model staat. Antonio trouwt met Raquel nadat Elena onder verdachte omstandigheden is overleden, maar niet alles is wat het lijkt.
Nee, helaas is La diosa arrodillada nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
Writing | Tito Davison | Screenplay |
Directing | Roberto Gavaldón | Director |
Production | Rodolfo Lowenthal | Executive Producer |
Writing | Roberto Gavaldón | Adaptation |
Production | Carlos Falomir | Casting |
Art | Manuel Fontanals | Production Design |
Editing | Charles L. Kimball | Editor |
Camera | Alex Phillips | Director of Photography |
Crew | Edmundo Báez | Additional Writing |
Crew | Alfredo B. Crevenna | Additional Writing |
Costume & Make-Up | Esperanza Gómez | Hairstylist |
Costume & Make-Up | Sara Mateos | Makeup Artist |
Sound | Agustín Lara | Songs |
Production | Jorge Cardeña | Production Manager |
Sound | James L. Fields | Sound Director |
Editing | Raúl J. Casso | Assistant Editor |
Directing | Ignacio Villareal | Assistant Director |
Camera | Rosalío Solano | Camera Operator |
Directing | Humberto Gavaldón | Script Supervisor |
Writing | José Revueltas | Adaptation |
Sound | Rodolfo Halffter | Original Music Composer |
Costume & Make-Up | Lilian Oppenheim | Costume Designer |
Writing | Ladislas Fodor | Theatre Play |
Sound | Nicolás de la Rosa | Sound Recordist |
Sound | Galdino R. Samperio | Sound Mixer |
Production | Luis Cortés | Production Director |
Camera | Manuel Álvarez Bravo | Still Photographer |
Production | Adolfo Ballano Bueno | Production Assistant |
Costume & Make-Up | Aurora Maínez | Wardrobe Supervisor |
Art | Eduardo Mendoza | Main Title Designer |
Crew | Mari Jinishian | Choreographer |