Duitsland aan het einde van de jaren vijftig. De economie kent hoge toppen, de mensen hebben opnieuw een goed gevoel en de gebeurtenissen van minder dan twintig jaar eerder verdwijnen langzaam maar zeker naar de achtergrond. Maar op een dag moet journalist Thomas Gnielka in Frankfurt voor de rechtbank verschijnen. In verband met een voormalig kampbewaarder van Auschwitz die als leraar schijnt te werken.
Nee, helaas is Im Labyrinth des Schweigens nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
Directing | Giulio Ricciarelli | Director |
Writing | Giulio Ricciarelli | Screenplay |
Sound | Sebastian Pille | Music |
Writing | Elisabeth Bartel | Screenplay |
Editing | Andrea Mertens | Editor |
Camera | Roman Osin | Director of Photography |
Production | Elisabeth Bartel | Researcher |
Visual Effects | Nina Knott | Visual Effects Producer |
Camera | Heike Ulrich | Still Photographer |
Sound | Friedrich M. Dosch | Sound Designer |
Editing | Magda Habernickel | Dialogue Editor |
Editing | Christopher Chaber | Digital Intermediate |
Sound | Monika Gussner | ADR & Dubbing |
Costume & Make-Up | Aenne Plaumann | Costume Design |
Sound | Max Bauer | Foley |
Sound | Stefan Korte | Sound Re-Recording Mixer |
Camera | Martin Rinderknecht | Helicopter Camera |
Art | Manfred Döring | Art Direction |
Art | Janina Jaensch | Set Decoration |
Camera | Martin Langer | Director of Photography |
Camera | Nikolaj Georgiew | Camera Operator |
Visual Effects | David Laubsch | Visual Effects Supervisor |