Duitsland aan het einde van de jaren vijftig. De economie kent hoge toppen, de mensen hebben opnieuw een goed gevoel en de gebeurtenissen van minder dan twintig jaar eerder verdwijnen langzaam maar zeker naar de achtergrond. Maar op een dag moet journalist Thomas Gnielka in Frankfurt voor de rechtbank verschijnen. In verband met een voormalig kampbewaarder van Auschwitz die als leraar schijnt te werken.
Nee, helaas is Im Labyrinth des Schweigens nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
| Directing | Giulio Ricciarelli | Director |
| Writing | Giulio Ricciarelli | Screenplay |
| Sound | Sebastian Pille | Music |
| Writing | Elisabeth Bartel | Screenplay |
| Visual Effects | David Laubsch | Visual Effects Supervisor |
| Art | Manfred Döring | Art Direction |
| Costume & Make-Up | Aenne Plaumann | Costume Design |
| Camera | Heike Ulrich | Still Photographer |
| Editing | Christopher Chaber | Digital Intermediate |
| Sound | Max Bauer | Foley |
| Camera | Martin Langer | Director of Photography |
| Camera | Martin Rinderknecht | Helicopter Camera |
| Production | Elisabeth Bartel | Researcher |
| Camera | Nikolaj Georgiew | Camera Operator |
| Sound | Friedrich M. Dosch | Sound Designer |
| Camera | Roman Osin | Director of Photography |
| Editing | Magda Habernickel | Dialogue Editor |
| Art | Janina Jaensch | Set Decoration |
| Sound | Monika Gussner | ADR & Dubbing |
| Editing | Andrea Mertens | Editor |
| Visual Effects | Nina Knott | Visual Effects Producer |
| Sound | Stefan Korte | Sound Re-Recording Mixer |