In de prehistorie van de mens, 12.000 jaar geleden, misbruiken twee leden van een bovenmenselijke stam het gekoesterde geheim van de eeuwige jeugd. Ze gebruiken de methoden van ritueel kannibalisme op de kinderen van hun eigen stam en wanneer ze worden ontdekt door de 'koningin' van de stam, zijn ze vervloekt tot op hoge leeftijd met geen enkele kans om ooit te sterven. Nu, in het huidige Los Angeles, is hun enige hoop om de eeuwige jeugd te heroveren het rituele offer van een 16-jarige vrouwelijke maagd. Hun bestaan wordt ontdekt door een onderzoeksjournalist en een jong weggelopen kind en dit leidt tot een onverklaarbare en angstaanjagende confrontatie
Nee, helaas is Don't Go Near the Park nog niet beschikbaar op Netflix in Nederland.
| Directing | Lawrence D. Foldes | Director |
| Production | Lawrence D. Foldes | Producer |
| Writing | Lawrence D. Foldes | Screenplay |
| Writing | Linwood Chase | Screenplay |
| Writing | Linwood Chase | Story |
| Production | George Foldes | Executive Producer |
| Sound | Chris Ledesma | Original Music Composer |
| Editing | Dan Perry | Editor |
| Art | Robert A. Burns | Art Direction |
| Crew | Douglas J. White | Makeup Effects |
| Costume & Make-Up | Don Angier | Special Effects Makeup Artist |
| Crew | William De Diego | Cinematography |
| Costume & Make-Up | Justin Chart | Assistant Makeup Artist |
| Costume & Make-Up | Cambra Foldes | Makeup Artist |
| Costume & Make-Up | Steve Lawrence | Assistant Makeup Artist |
| Costume & Make-Up | Miriam Lemel | Assistant Makeup Artist |
| Costume & Make-Up | Lisa Schulze | Assistant Makeup Artist |
| Costume & Make-Up | Douglas J. White | Special Effects Makeup Artist |
| Costume & Make-Up | Sheila Zwirn | Assistant Makeup Artist |
| Production | Marcos Morales | Production Manager |
| Directing | Earl Statler | Assistant Director |
| Art | Robert Lovy | Graphic Designer |
| Art | Juan Mendoza | Props |
| Art | John Weldon | Assistant Art Director |
| Sound | Steve Fuji | Sound Recordist |
| Sound | Anthony Salinas | Sound |
| Sound | Robert Yerington | Sound |
| Crew | Jordan E. Ayan | Special Effects |
| Crew | Mel Underwood | Special Effects |
| Crew | Harry Woolman | Special Effects |
| Visual Effects | Marcos Morales | Visual Effects |
| Camera | Brad Brock | Clapper Loader |
| Camera | Richard Buendia | Assistant Camera |
| Camera | Woody Chase | Still Photographer |
| Lighting | Mike Kass | Gaffer |
| Crew | M. Marcos | Second Unit Cinematographer |
| Camera | Billy Oakes | Grip |
| Camera | Bob Rich | Camera Operator |
| Camera | Walter C. Snyder | Key Grip |
| Camera | John Vincent | Camera Operator |
| Lighting | Nicholas J. Vincent | Gaffer |
| Crew | C.S. Wally | Second Unit Cinematographer |
| Editing | Ruth Abernathy | Negative Cutter |
| Crew | Sharon Evans | Animal Wrangler |
| Production | Kathy Garber | Publicist |
| Production | Whitman McGowan | Production Coordinator |
| Directing | Kathy Zatarga | Script Supervisor |